torsdag 22 oktober 2015

Död åt judarna, fortsätt slakten! Ropen skalla i Malmö

Från Snaphanen saxar jag detta som jag inte själv förmått kommentera:


'Død over jøderne’, ‘Knivhug soldaterne’, ‘Beskyt Al-Aqsa’, ‘Fedayeen, fortsæt kniv-slagtningerne’… En video fra Hamas-organet Shehab Agency offentliggjort på Facebook, dokumenterer at palæstinensere også sang arabiske slagord. Opfordringer til mord på er åbenbart lovlige i Malmø. Måske politiet skulle få oversat denne video fra Møllevångstorget.
“Palestinska kulturföreningen tillsammans med skånebaserade arabiska och muslimska föreningar ‘Hörsammar Al-Qouds/Jerusalem:s Anrop’ på Malmö Möllevångstorget nu på söndag 14:00. Så alla är hjärtligt välkomna till denna manifestation där det kommer och bjudas på båda bra politiska tal och palestinsk kultur, till stöd för hela Palestina och dess tappra befolkning.” Palæstina-demonstration i Malmø, søndag: ‘Død over jøderne’, ‘Fedayeen, fortsæt kniv-slagtningerne’ (Judehat på manifestation med S- och V-riksdagsledamöterRasar mot hyllning av knivattacker i Israel,)
I Danmark har det kostet dyrt at beskytte jøder mod muslimer: Politiet har brugt knap 200.000 timer foran jødiske institutioner efter Krudttønden. Alligevel indtager den uansvarlige Venstreregering flere muslimer, en trafik der skulle være stoppet definitivt efter Krudttønden.

***
Som ni säkert sett har jag vid ett flertal tillfällen kommenterat det som sker i Israel. Nu är det hög tid att säga något om det som sker i Malmö. Malmö är Sveriges tredje största stad. Malmö är min hemstad. Malmö är platsen där jag föddes, växte upp och bildade familj. Hade jag ens kunnat föreställa mig att Malmö skulle bli en arabisk stad präglad av islamismen? Tiden är ute. Det är för sent nu. Det som väntar oss blir alltmer uppenbart och lätt att se.

Och i Israel fortsätter det. Högtidstalet hos ANC i Sydafrika markerar också att det finns en omvärld som gärna ser det fortsätta.

För den som vill ha senaste ögonblicksbilderna kan jag rekommendera DN:s artikel idag.
Och om konsekvenserna kan man med fördel läsa här.