fredag 11 oktober 2013

Stor recension av min nya bok idag


I dagens nummer av Nya Tider skriver Lennart Svensson på ett helt uppslag om min nya bok, Medborgaren, makten och moskén. Recensionen finns inte på nätet, men jag kan säga att jag är mycket glad för den. Saklig, redovisande, resonerande, kritisk och en läsning på allvar. Bland annat skriver Svensson:

"Nydahl gör det ingen annan svensk vänsterperson gör: ställer sig upp och säger ifrån, mot sådant som islamismen."

"Texten bjuder in till dialog."

"... ett skolexempel på hur man skriver samhällsdebatt och rapportbok, med ledigt infogande av berättarjag."

Med anledning av den fina recensionen vill jag erbjuda nya läsare boken till rejält sänkt pris. Ordinarie pris är 150:- Från och med idag kan du beställa och köpa boken för 100:- (inklusive porto) genom att skicka ett mail till thomas.nydahl@gmail.com